Menu belki

sobota, 1 kwietnia 2017

Inauguracja sezonu 2017

Marzec był piękny.
Suchy i ciepły.

Wiosna wybuchła i dziś, w moim ogrodzie nie ma śladu po kwiatach przebiśniegów,ranników,wawrzynków czy krokusów.
Przekwitły te pierwsze wiosenne kwiaty.

Dziś kwitną jeszcze przylaszczki, cebulice,śnieżniki i wczesne odmiany tulipanów.
Przygotowują się sasanki,żonkile i kolejne odmiany tulipanów.
Gałązki tawuł,berberysów i innych krzewów i drzew pokryły się pączkami liści.
Czerwonolistne śliwy mają już pąki kwiatowe.
Wiosna jest w pełni.
Wreszcie mogłam zająć się pracami porządkowymi,usunąć zaschnięte pędy bylin,przyciąć krzewy róż .

To było moje pierwsze aktywne wyjście do ogrodu po zimie i mam nadzieję,że pogoda nie zmieni się i wiosna będzie trwać a ja będę
systematycznie zajmować się ogrodem i roślinami doniczkowymi,które również czekają na mnie.
Czekają na chwilę mojej uwagi,cięcie,przesadzanie i nawożenie.

Pracy jest całe mnóstwo ale to miłe zajęcie.

Do następnego wpisu:

Brak komentarzy: