Menu belki

środa, 1 marca 2017

Czy to już wiosna?

Nastał wreszcie pierwszy słoneczny dzień.
Co prawda powietrze jest rześkie,przecież to dopiero 1 marca i temperatura zaledwie w granicach 4*C,ale słońce powoduje,że znika zimowe przygnębienie i w duszy nastaje radość. Poszłam więc do ogródka sprawdzić czy moje roślinki również czują przedwiośnie.Oczywiście nie zawiodłam się...
Ogród zaczyna się budzić z zimowego snu.















Dla niektórych, to co odnalazłam w ogródku może nie stanowić ciekawego widoku, ale dla mnie to niezbity fakt,że mamy przedwiośnie.Fajnie jest czuć WIOSNĘ choć przeraża mnie ilość pracy porządkowej jaka przede mną,oj mnóstwo pracy.
Wiem,że z każdym dniem będzie coraz milej,piękniej i cieplej.
Byle do wiosny, bay...




Do następnego wpisu:


<< Powrót do strony głównej
<< Powrót do FOTOLEKSYKONU


Brak komentarzy: